Метадычная праблема: удасканаленне навукова-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу на аснове інавацыйных тэхналогій для якаснай падрыхтоўкі спецыялістаў прафесійнай адукацыі
Мэта:
стварэнне ўмоў, якія садзейнічаюць павышэнню эфектыўнасці і якасці навучальнага працэсу як умова выканання патрабаванняў стандартаў пры распрацоўцы і рэалізацыі асноўных прафесійных адукацыйных праграм і ўдасканаленне вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу, які забяспечвае выкананне патрабаванняў стандартаў і работадаўцаў па падрыхтоўцы кваліфікаваных спецыялістаў.
Задачы:
- арганізацыя работы ўстановы адукацыі з арганізацыямі- заказчыкамі кадраў дзяржаўнай і прыватнай формы ўласнасці, у тым ліку ўдасканаленне сістэмы прагназавання патрэбнасцей у працоўных рэсурсах, фарміравання заказу на падрыхтоўку рабочых, павышэння прывабнасці прафесійнай адукацыі ў сацыяльным асяроддзі;
- удасканаленне прафесійнай культуры педагагічных работнікаў, карпаратыўнай этыкі педагогаў;
- стварэнне неабходных умоў для ўкаранення інавацый у адукацыйны працэс;
- уключэнне выкладчыкаў у дзейнасць па засваенні спосабаў рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў, выхаваўчага патэнцыялу навучальных і факультатыўных заняткаў;
- метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці выкладчыкаў і іх паспяховай атэстацыі;
- інфармаванне педагагічных работнікаў аб нарматыўным прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах, навінках педагагічнай літаратуры.
Напрамкі працы:
- арганізацыйна-метадычная дзейнасць;
- дыягностыка-аналітычная дзейнасць;
- інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу;
- абагульненне і трансляцыя станоўчага педагагічнага вопыту;
- праектаванне і каардынацыя педагагічнага працэсу.